سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییر شماره تلفن در تلگرام و تغییر شماره اینستاگرام

تغییر شماره در تلگرام را چگونه انجام دهیم؟

تغییر شماره در تلگرام.jfif 

همانطور که می دانید تغییر در نحوه دسترسی به شماره تلفن می تواند در بسیاری از موارد کمک کننده باشد . اما گاهی امکان تغییر شماره تلفن در تلگرام و تغییر شماره اینستاگرام فراهم نبوده و ممکن است نیاز داشته باشید که شماره تلفن خود را عوض کنید. در این مطلب می خواهیم به آموزش روش تغییر شماره تلفن و مشاهده آنلاین کد تغییر شماره در تلگرام می پردازیم .

برنامه های کاربردی تلگرام

 تلگرام از جمله برنامه های کاربردی پیام رسان در گوشی و کامپیوتر است . تلگرام علاوه بر اینکه امکان ارسال و دریافت پیام متنی و تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد ، امکان ساخت گروه ، کانال ، گروه کاری و غیره را نیز فراهم می کند .

نحوه تغییر شماره در تلگرام

 در تلگرام می توان شماره تلفن خود را تغییر داده و مجددا آن را فعال کنید . اما گاهی امکان تغییر شماره تلفن در تلگرام و تغییر شماره اینستاگرام میسر نیست . برای تغییر شماره تلفن تلگرام کافی است با زدن روی آیکن سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه وارد تلگرام شوید.

استفاده همزمان از چند دستگاه در تلگرام 

یکی از چیزهای عالی در مورد برنامه پیام رسان تلگرام این است که می توانید از آن در چندین دستگاه به طور همزمان استفاده کنید. من همزمان از چندین دستگاه استفاده می کنم و آن را بررسی می کنم، از تلفن های اندروید گرفته تا کروم بوک، مک و آیفون، و دوست دارم که بتوانم در هر کدام به تلگرام وارد شوم و با تغییر شماره در تلگرام و درست از همان جایی که کار را متوقف کردم ادامه دهم.

مشکل تغییر شماره تلفن تلگرام با اکانت و راه حل آن

اما اگر شماره تلفن مرتبط با اکانت تلگرام شما تغییر کند چه؟ جای نگرانی نیست! من به شما نشان خواهم داد که چگونه شماره تلفن خود را در تلگرام تغییر دهید و سابقه چت، مخاطبین، پیام ها و رسانه های موجود خود را حفظ کنید. بیا شروع کنیم. برای تغییر شماره تلفن در تلگرام و همینطور تغییر شماره اینستاگرام می بایست تمامی موارد زیر را انجام دهید.


نحوه تغییر شماره تلفن در تلگرام و تغییر شماره اینستاگرام

تغییر شماره در اینستاگرام.jfif

اپلیکیشن تلگرام را روی گوشی خود باز کنید.

روی نماد منو (منوی همبرگر) در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

 را ضربه بزنید. Settings.Source 

برای تغییر شماره تلفن خود روی آن ضربه بزنید.

شماره جدید را تایپ کنید.

برای ذخیره روی علامت تیک در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

شماره جدید را در برنامه پیامک خود از اعلانی که تلگرام برای شما ارسال می کند تأیید کنید.

این فرآیند را در هر دستگاه دیگری که با اکانت تلگرام خود وارد شده اید تکرار کنید

توانایی انجام کارهایی مانند تغییر شماره تلفن در تلگرام و تغییر شماره اینستاگرام در حین حفظ اطلاعات شما یا شخصی سازی کامل و تغییر تم و تنظیمات چت در تلگرام تنها بخشی از دلایلی است که ما آن را یکی از بهترین برنامه های پیام رسان اندروید می دانیم. پیام‌های تلگرام امن هستند و در حالی که همه آنها به‌طور پیش‌فرض رمزگذاری نشده‌اند، می‌توانید این ویژگی و همچنین ویژگی‌های متمرکز بر حریم خصوصی اضافی مانند امکان حذف پیام‌های ارسال‌شده برای شما و گیرنده را فعال کنید. به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از برنامه های پیام رسان دیگر به تلگرام تغییر می کنند

سخن پایانی

امیدواریم که در این مطلب توانسته باشیم که به شما در تغییر شماره تلفن در تلگرام و تغییر شماره اینستاگرام به شما کمک کرده باشیم. با رعایت و پیاده سازی تمامی موارد گفته شده به راحتی می توانید به خواسته خود برسید.